• ¡Welcome to Square Theme!
  • This news are in header template.
  • Please ignore this message.
مهمان عزیز خوش‌آمدید. ورود عضــویت


امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: مشکلاتی که باعث شکست کسب وکار ها میشود چیست ؟
حالت موضوعی
#1
یکی از مشکلات کسب و کار های آنلاین ، شکست سریع آنها در رقابت با رقبای بزرگ خود مانندطراحی سایت اصفهان هستند . رقبایی که میتوانند با رعایت نکات بسیار ساده از آنها پیشی گرفت . در این پست قصد داریم تا قوانین کپی رایتینگ در محصولات و فروشگاه های اینترنتی را بررسی کنیم .

اگر کپی‌رایتینگ شما مخاطب هدف شما را جلب نکند، بازده‌ی سرمایه‌ی (ROI) بازاریابی‌تان محدود خواهد بود.اگر کسی که دارد پیام‌های بازاریابی شما را می‌نویسد، بلد نباشد که متن متقاعدکننده، معنادار، احساسی و عمل‌کردنی بنویسد، عملکردِ کل کارزار بازاریابی زیر سوال می‌رود.
در ادامه به معرفی پنج قانون کپی رایتینگ که ناخودآگاه آنها را زیر پا میگذارید بپردازیم :
۱. قانون اول کپی‌رایتینگ
خود محصول یا سرویس شما آنقدر اهمیت ندارد که توانایی آن در برآوردن نیازهای مشتریان مهم است. یعنی، پیام‌های بازاریابی شما باید روی ویژگی‌ها و سودمندی‌هایی تمرکز کند که بیشتر از همه برای مخاطب هدف اهمیت دارد.مهم نیست که شما چه چیزِ کسب‌وکار، محصول، یا سرویس خودتان را دوست دارید یا فکر می‌کنید چه چیزش مهم است. فقط این مهم است که مخاطب هدف چه فکر می‌کند، چه چیزی می‌خواهد، و چه چیزی لازم دارد. اگر پیام شما چیزی که برای مخاطب ارزشمند باشد را به او منتقل نمی‌کند، پاکش کنید.
۲. قانون ۸۰-۲۰
دست‌کم ٪۸۰ متن باید خطاب به دوم‌شخص نوشته شود (یعنی «تو» و «شما»)، و حداکثر ٪۲۰  آن به اول‌شخص باشد (یعنی «من» یا «ما»). برای مردم شما مهم نیستید، پس حتما دقت کنید که پیام شما به این پرسشِ مصرف‌کننده جواب می‌دهد: «این برای من چه دارد؟» به مخاطب هدف دقیقاً بگویید که با خرج کردن پولی که به زحمت درآورده، و خرید از شما، چه به دست می‌آورد. هدف محصول خود را صریح و روان بیان کنید .
۳. قانون K.I.S.S یا صوپ
کلمات بسیار رسمی و با معانی سخت و اصطلاحات خاص، ممکن است گیج‌کننده شود و  پیام شما دیگر آنقدر  نباشدواقعا»، «جدا»، «خیلی» و از این قبیل نشان ندهید. این کلمات فقط متن را شلوغ می‌کند و انتقال نکته‌ی کلیدی پیام را کند می‌کند.
۴. قانون قلم قرمز
وقتی فکر کردید که دیگر متن‌تان نهایی شده، دوباره بازبینی‌اش کنید و دست‌کم ٪۳۰ آن را حذف کنید. اینطوری مطمئن می‌شوید که پیام ساده است و مرتکب اشتباه پرحرفی و دادن اطلاعات اضافی نشده‌اید. نتیجه‌ی نهایی موجزتر و عمل‌کردنی‌تر می‌شود، و با جزئیات اضافی رقیق نمی‌شود. این کار به شما کمک میکند تا دید بهترین به متن تبلیغاتی خود پیدا کنید و با دید بازتر تصمیم گیری کنید .
۵. قانون SLAP
متن تبلیغاتی شما باید به گونه ای باشد که کاربر را مجبور به کار های زیر کند :
  • Stop (متوقف شود)
  • Look or Listen (ببیند یا بشنود)
  • Act (عمل کند)
  • Purchase (بخرد)
به مصرف‌کننده پیشنهاد ندهید که بعد از دیدن یا شنیدنِ پیامِ شما، عملی را انجام دهد. با گذراندن متن پیام از آزمون SLAP انجام آن عمل را از مصرف‌کننده طلب کنید. به عبارت دیگر، متن باید طوری باشد که انگار به مخاطب هدف سیلی بزند، و شانسی باقی نگذارد که پیام را متوجه نشود و به آن عمل نکند.
 
پاسخ
  


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  تغییراتی که طراحی سایت در کسب وکار ها به وجود می اورد sanazkarimi 0 1,722 01-23-2018، 10:23 AM
آخرین ارسال: sanazkarimi
  خطای 404 در طراحی سایت چیست ؟ sanazkarimi 0 1,169 12-10-2017، 10:33 AM
آخرین ارسال: sanazkarimi
  CTA در طراحی سایت چیست ؟ sanazkarimi 0 1,189 12-09-2017، 11:22 AM
آخرین ارسال: sanazkarimi
  SandBox گوگل چیست؟ grmohammad 0 3,054 04-29-2017، 11:48 PM
آخرین ارسال: grmohammad
  طراحی سایت پت شاپ چیست Sharmin555 0 1,854 03-29-2017، 12:16 PM
آخرین ارسال: Sharmin555
  تفاوت های وایمکس با ADSL چیست؟ Amin_Mansouri 0 3,871 10-17-2011، 02:46 PM
آخرین ارسال: Amin_Mansouri
  SSL چیست ؟ Amin_Mansouri 2 5,624 07-05-2011، 06:20 PM
آخرین ارسال: Amin_Mansouri
  تفاوت بین VPNهای L2TP و PPTP چیست؟ Amin_Mansouri 0 8,878 07-04-2011، 09:18 PM
آخرین ارسال: Amin_Mansouri
  IPSec چیست؟ Amin_Mansouri 0 3,437 06-13-2011، 11:40 AM
آخرین ارسال: Amin_Mansouri
  وایمکس چیست ؟ - اطلاعاتی پیرامون دنیای شبکه Amin_Mansouri 0 3,255 06-09-2011، 06:33 PM
آخرین ارسال: Amin_Mansouri

پرش به انجمن:


Browsing: 3 مهمان