10-19-2017، 05:49 PM
بنر های ثابت ، یکی از رایج ترین بنر های موجود هستند که مدت زیادی است به عنوان یکی از انواع بنر های موجود استفاده می شوند. در واقع با استفاده ازبنر های ثابت ، به ساده ترین روش موجود ، نام تجاری خود و یا محصولات خود را به سایرین معرفی می کنیم. برای آشنایی بیشتر با این نوعبنر ، این مطلب را از دست ندهید.
بنر ثابت چیست؟
بنر ثابت و تعریف آن
بنر ثابت و ویژگی های آن
ویژگی ها بنر ثابت
چرا بنر ثابت را انتخاب کنیم؟
برای شرکت ها و برند های اثبات شده ، بنر های ثابت گزینه بهتری هستند. ازبنر های ثابت ، به عنوان بنر های پاک و تمیز یاد میشود. چرا که فاقد اطلاعات و تصاویر خیره کننده و اضافی هستند و کمتر برای کاربران به عنوان تبلیغات ، خسته کننده میشوند.
با این که کمی در بارگذاری کند هستند و ممکن است بسته به محتوا ، کمی حجیم باشند ، بازدید زیادی دارند و از بنر های پرکلیک در طراحی بنر هستند.
بنر ثابت چیست؟
در تعریف بنر گفتیم که باید ابتدا نیاز تبلیغاتی خود را در نظر بگیریم و سپس به تبلیغات از طریق بنر بپردازیم. با این بنر در ادامه آشنا خواهید شد.
بنر ثابت و تعریف آن
بنر ثابت و ویژگی های آن
ساختار بنر ثابت از یک خط متن و البته مدیا های ثابت تشکیل شده است. هرچند که بنر ثابت به دلایلی امروزه کمتر از آن استقابل میشود ، اما همچنان به عنوان عنصر موثر تبلیغاتی ، در طراحی بنر هنوز هم از آن ها یاد میشود.
ویژگی ها بنر ثابت
استفاده ازبنر های ثابت ، برای تبلیغات در سایز های بزرگ و جهت قرار گرفتن در بخش هایی که بیشترین بازدید را خواهد داشت ، بهترین گزینه است. استفاده از این بنر ها به صورت ثابت و مثلا در بخش هدر سایت ،موثرتر از بنر های فلش و یا بنر های گیف می باشد.
چرا بنر ثابت را انتخاب کنیم؟
برای شرکت ها و برند های اثبات شده ، بنر های ثابت گزینه بهتری هستند. ازبنر های ثابت ، به عنوان بنر های پاک و تمیز یاد میشود. چرا که فاقد اطلاعات و تصاویر خیره کننده و اضافی هستند و کمتر برای کاربران به عنوان تبلیغات ، خسته کننده میشوند.
با این که کمی در بارگذاری کند هستند و ممکن است بسته به محتوا ، کمی حجیم باشند ، بازدید زیادی دارند و از بنر های پرکلیک در طراحی بنر هستند.