12-27-2017، 09:43 AM
دانستن و به کاربردن برخی از تکنیکها ، در طراحی سایت و بعد از طراحی سایت میتواند به رشد صعودی کسب وکار بیش از پیش کمک کند . در ادامه میخواهیم با CRO و مفهوم آن بیشتر آشنا شویم . درادامه با ما همراه باشید .
واژه CRO که مخفف عبارت Conversion Rate Optimization می باشد به معنای بهبود نرخ تبدیل بعد از طراحی سایت می باشد، که در توضیح کامل تر بهبود نرخ تبدیل ورودی به مشتری می باشد، در CRO هدف این است که کاربرانی که به سایت شما وارد می شوند با نرخ بیشتری به مشتری تبدیل شوند.
مشتریان امروزی در ایران و سراسر جهان وقتی تصمیم به خرید از اینترنت یا پیدا کردن اطلاعاتی جهت تماس و دریافت خدمات از شرکت های مختلف هستند، ابتدا شروع به جستجو و تحقیق می کنند و به نتایج جستجوی خود، امتیاز می دهند و در نهایت بهترین گزینه را از نظر خود انتخاب و خرید خود را انجام می دهند.
اعتماد مخاطب ، بزرگترین سرمایه برای کسب و کار شما
مقالات و گزینه های زیادی وجود دارد که روش اعتماد سازی مشتری و متقاعد ساختن او برای خرید کالا یا خدمات از شما را توضیح می دهد.رعایت دقیق نکات اعتماد ساز، بر مبنای صداقت با مشتری، می تواند کسب و کار شما در فضای مجازی را متحول سازد.
1 - مشخصات تماس و آدرس دسترسی خود را در اختیار مشتریان قرار دهید
مشتری بعد از اینکه به راحتی آدرس و تماس شما را در اختیار داشته باشد، می تواند یک شرکت معتبر را از یک کسب و کار خانگی تمیز دهد و با اعتماد بیشتری به خرید کالا یا خدمات شما اقدام کند.
2 - طراحی سایت باید زیبا و کاربردی باشد
وقتی یک سایت با طراحی ضعیف و فضاهای خالی یا خیلی شلوغ ایجاد کنید اعتماد مخاطب خود را به همان میزان از دست رفته قلمداد کنید.
3 - امنیت و تراکنش های امن
استفاده از پروتکل https به شما در این زمینه پیشنهاد می شود
4 - دقت کنید سایت در تمامی ابزار ها به درستی نمایش داده می شود و فاقد ارور باشد.
تمام کاربران اینترنتی از یک ابزار برای وب گردی استفاده نمی کنند، بنابراین بررسی کنید سایت شما در تمامی مروگر های رایج و تمامی ابزارها شامل کامپیوترهای رومیزی و تبلت و گوشی ها به درستی نمایش داده می شود یا خیر؟
5- ریسک های واریز وجه را با ضمانت برگشت پول و عودت کالا یا خدمات کم کنید
مشتری یک نگرانی عمده دارد و آن این است که آیا بعد از واریز وجه آیا کالا و خدمات مد نظر خود را دریافت خواهد نمود یا خیر، با این ضمانت مشتری این اطمینان را کسب خواهد کرد که کالا یا خدمات در صورتی که مورد رضایت نباشد برگشت خواهد خورد.
6- صادق باشید
صداقت شرط اول مکتب دانایست، مشتری وقتی شما را دقیقا همان چیزی ببیند که هستید راحتر تر از شما خرید خواهد کرد
7- حضور در شبکه های اجتماعی
داشتن اکانت در شبکه های اجتماعی به مخاطب راه های ارتباطی 24 ساعته جدید را پیشنهاد می کند، بنابراین مخاطب می تواند سوال و جواب های خود را در شبکه اجتماعی ایجاد شده بپرسد.
واژه CRO که مخفف عبارت Conversion Rate Optimization می باشد به معنای بهبود نرخ تبدیل بعد از طراحی سایت می باشد، که در توضیح کامل تر بهبود نرخ تبدیل ورودی به مشتری می باشد، در CRO هدف این است که کاربرانی که به سایت شما وارد می شوند با نرخ بیشتری به مشتری تبدیل شوند.
مشتریان امروزی در ایران و سراسر جهان وقتی تصمیم به خرید از اینترنت یا پیدا کردن اطلاعاتی جهت تماس و دریافت خدمات از شرکت های مختلف هستند، ابتدا شروع به جستجو و تحقیق می کنند و به نتایج جستجوی خود، امتیاز می دهند و در نهایت بهترین گزینه را از نظر خود انتخاب و خرید خود را انجام می دهند.
اعتماد مخاطب ، بزرگترین سرمایه برای کسب و کار شما
مقالات و گزینه های زیادی وجود دارد که روش اعتماد سازی مشتری و متقاعد ساختن او برای خرید کالا یا خدمات از شما را توضیح می دهد.رعایت دقیق نکات اعتماد ساز، بر مبنای صداقت با مشتری، می تواند کسب و کار شما در فضای مجازی را متحول سازد.
1 - مشخصات تماس و آدرس دسترسی خود را در اختیار مشتریان قرار دهید
مشتری بعد از اینکه به راحتی آدرس و تماس شما را در اختیار داشته باشد، می تواند یک شرکت معتبر را از یک کسب و کار خانگی تمیز دهد و با اعتماد بیشتری به خرید کالا یا خدمات شما اقدام کند.
2 - طراحی سایت باید زیبا و کاربردی باشد
وقتی یک سایت با طراحی ضعیف و فضاهای خالی یا خیلی شلوغ ایجاد کنید اعتماد مخاطب خود را به همان میزان از دست رفته قلمداد کنید.
3 - امنیت و تراکنش های امن
استفاده از پروتکل https به شما در این زمینه پیشنهاد می شود
4 - دقت کنید سایت در تمامی ابزار ها به درستی نمایش داده می شود و فاقد ارور باشد.
تمام کاربران اینترنتی از یک ابزار برای وب گردی استفاده نمی کنند، بنابراین بررسی کنید سایت شما در تمامی مروگر های رایج و تمامی ابزارها شامل کامپیوترهای رومیزی و تبلت و گوشی ها به درستی نمایش داده می شود یا خیر؟
5- ریسک های واریز وجه را با ضمانت برگشت پول و عودت کالا یا خدمات کم کنید
مشتری یک نگرانی عمده دارد و آن این است که آیا بعد از واریز وجه آیا کالا و خدمات مد نظر خود را دریافت خواهد نمود یا خیر، با این ضمانت مشتری این اطمینان را کسب خواهد کرد که کالا یا خدمات در صورتی که مورد رضایت نباشد برگشت خواهد خورد.
6- صادق باشید
صداقت شرط اول مکتب دانایست، مشتری وقتی شما را دقیقا همان چیزی ببیند که هستید راحتر تر از شما خرید خواهد کرد
7- حضور در شبکه های اجتماعی
داشتن اکانت در شبکه های اجتماعی به مخاطب راه های ارتباطی 24 ساعته جدید را پیشنهاد می کند، بنابراین مخاطب می تواند سوال و جواب های خود را در شبکه اجتماعی ایجاد شده بپرسد.