چگونه بازدید از سایت خود را افزایش دهیم؟ - نسخه قابل چاپ +- Parsi Coders (http://parsicoders.com) +-- انجمن: Network & Internet section (http://parsicoders.com/forumdisplay.php?fid=138) +--- انجمن: Other (http://parsicoders.com/forumdisplay.php?fid=139) +--- موضوع: چگونه بازدید از سایت خود را افزایش دهیم؟ (/showthread.php?tid=6900) |
چگونه بازدید از سایت خود را افزایش دهیم؟ - mr.ali - 02-18-2018 کانتنت مارکتینگ و افزایش بازدید سایت کانتنت مارکتینگ (Content Marketing) یا بازاریابی محتوا ، رعایت اصولی در تولید محتوا است که افزایش بازدید سایت و در نهایت رتبه بندی برتر را در نتایج جستجو به همراه خواهد داشت .
اغراق نیست اگر بگوییم محتوا در سئو و بهینه سازی سایت نقش اصلی را بازی می کند. اما نکته ی مهم این است که تولید محتوای با کیفیت نیازمند دانش و صرف زمان است . لذا فعالان بازاریابی اینترنتی باید محتوا را بسیار جدی بگیرند. موتور جستجو گوگل از طریق الگوریتم پاندا محتوا را بررسی می کند. در صورت استفاده از محتوای کپی شده و تکراری ، محتوای سایت شما از طریق الگوریتم پاندا بی کیفیت شناخته شده و در نتایج جستجو با افت بسیار مواجه خواهد شد .
بازاریابی محتوا و تولید محتوای اصولی و کاربردی ، علاوه بر جذب مخاطبین به سایت شما ، سبب می گردد تا اطلاعات دقیق در مورد خدمات شما در اختیار آنان قرار گیرد. در صورتی که محتوای شما مفید بوده و باتوجه به نیاز مخاطبان ساماندهی شود ، کاربران نه تنها سایت شما را ترک نخواهند کرد ؛ بلکه دیگران را نیز تشویق به عضویت یا بازدید خواهند نمود. به این ترتیب شاهد افزایش روز افزون کاربرانی خواهید بود که به دلیل محتوای مفید از سایت شما استقبال می کنند.
تاثیر کانتنت مارکتنیگ در سئو
کانتنت مارکتینگ چالش بزرگی در فضای دیجیتال است . بسیاری از بازاریابان به دنبال راه حلی هستند تا با کمک محتوای بهتر کاربران بیشتری را جذب نمایند. تولید محتوا اگر به صورت درست و اصولی انجام گردد ، ضمن افزایش بازدید کاربران ، در طولانی مدت وضعیت سئو سایت را بهبود خواهد بخشید. تولید مقالات با کیفیت ، استفاده از سایت های معتبر در مقاله نویسی ، ترجمه ی مقالات از سایت های معتبر خارجی و تولید محتوا با موضوع مشخص و قابل درک برای کاربر، منجر به افزایش ترافیک سایت شده و نرخ اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی را بالا خواهد برد .
اگر مدیران وب سایت ها به ارزش واقعی تولید محتوا پی ببرند به جای صرف هزینه های جانبی ، وقت و هزینه ی بیشتری جهت تولید محتوا صرف خواهند کرد.
برخی از سایت ها با تقسیم فضای خود به دو قسمت پولی و رایگان ، بین کاربران تفاوت قائل می شوند به این ترتیب خیل عظیمی از مخاطبین را از دست می دهند .
نکته ی منفی دیگری که در سیاست بعضی سایت ها شاهد آن هستیم ، تبلیغات بیش از حد می باشد . زمانی که کاربر با ورود به سایت با حجمی از تبلیغات مواجه شود ، بدون شک سایت شما را ترک خواهد نمود . در این موارد حتی اگر محتوای شما مفید باشد ، عوامل جانبی موجب خواهند شد کاربر به سرعت سایت را ترک نموده و توجهی به محتوا نداشته باشد.
آیا کانتنت مارکتینگ منحصر به نوشتار است ؟
پرسشی که برای بسیاری از بازاریابان مطرح می باشد این است که ؛آیا کانتنت مارکتینگ ، تنها از طریق محتوای نوشتاری صورت می گیرد . در پاسخ به این سوال باید گفت : نوشتن ابزار بسیار قدرتمندی است اما کانتنت مارکتینگ با بازاریابی محتوا منحصر به نوشتن نمی باشد. می توانید به جز نوشتن در قالب های دیگری نیز محتوای قدرتمند تولید نمایید.
جهت تولید محتوا برای بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ می توانید از عکس های بهینه سازی شده ، تولید محتوای صوتی ، ویدئو ها ، پخش زنده ، پادکست ها ، فیلم های آموزشی و … بهره برده و گامی موثر در جهت جذب مخاطبین بردارید . تولید محتوا به طرق مذکور در بعضی کسب و کارها ممکن است موفقیتی بیش از متون نوشتاری داشته باشد. چه بسیارند افرادی که علاقه ای به خواندن متون ندارند و دیدن یک ویدئو برایشان جذاب تر و مفرح تر است. در بررسی نتایج جستجوی گوگل نیز بارها به سایت هایی برخورده ایم که متن نوشتاری چندانی در آن ها وجود ندارد ، اما در رتبه های برتر نتایج جستجو امتیازبندی شده اند. لذا در کانتنت مارکتینگ توجه به بهینه سازی عکس ها ، ویدئو ها و پادکست ها در کنار متون نوشتاری اهمیت ویژه ای دارد. آن چه محتوای شما را قدرتمند می سازد منحصر به فرد بودن آن است . لذا از قرار دادن محتوای تکراری و کپی از دیگر سایت ها به شدت پرهیز نمایید.
تکنیک های جدید در تولید محتوا
کلمه کلیدی مناسب اتتخاب کنید : درانتخاب کلمات کلیدی دقت کنید واژه هایی را مدنظر قرار دهید که برای کاربران جذاب باشد. لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود تهیه نمایید. سپس به بررسی تیترهای اصلی و جانبی بپردازید.
ایجاد محتوای کابر پسند : در تولید محتوا دقت کنید رضایت کاربر برایتان در اولویت قرار داشته باشد. متن باید برای کاربران یک سایت نوشته شود و نه برای جلب توجه موتورهای جستجو، مطمئن باشید با استقبال کاربران از محتوای مورد نظر، گوگل نیز امتیاز ویژه ای به این محتوا خواهد داد.
کاربردی بودن محتوا برای کاربر: در تولید محتوا کاربردی بودن مطلب را در نظر بگیرید. اگر مطلبی که تولید می کنید برای کاربران مورد استفاده باشد و با رضایت سایت را ترک نمایند، باز هم برای مطالعه ی مطالب به سایت مراجعه خواهد نمود.
کمیت و کیفیت را در تولید محتوا در نظر بگیرید : کیفیت محتوا جزء مواردی است که در الگوریتم پاندا گوگل بررسی میشود و یکی از موارد مهم در بهینه سازی سایت است. صفحات اینترنتی با محتوای کمتر از 300کلمه و کپی از سایر سایت ها ، برای گوگل ارزشی نخواهند داشت .
به محتوای تولید شده زمان بدهید : پس از تولید محتوای اصولی و با کیفیت صبور باشید . کسب نتیجه از تولید محتوا برای افزایش بازدید سایت ، افزایش مشتریان و همچنین افزایش رتبه در موتور های جستجو نیاز مند گذر زمان می باشد.
محتوای جدید و بهینه سازی شده تولید کنید : در تولید محتوا ایده های جدید و منحصر به فرد داشته باشید ، ذهن کاربران را درگیر کنید ، تبلیغ نویسی و محتوای شعاری تاثیری مثبت در بازار یابی محتوا خواهد داشت . همچنین با نوشتن متون حرفه ای مخاطبین را به عضویت در خبرنامه خود تشویق نمایید.
پیشنهاد می کنیم مقاله نکات پایه بازاریابی محتوا را هم از دست ندهید.محتوا قلب بازاریابی اینترنتی
بازاریابی محتوا تاثیری خارق العاده در جذب خریداران خواهد داشت . به گونه ای که می توان آن را قلب دیجیتال مارکتینگ نامید . محتوا را می توان محور تمام فعالیت هایی دانست که در بازاریابی اینترنتی انجام می گردد. فرقی نمی کند شما از چه راهی بازاریابی اینترنتی را برای توسعه ی کسب و کار یا شناساندن برند ، کالا ، خدمات و… به مخاطبین انجام دهید. در هر صورت این محتواست که کاربران را به سمت کالا و خدمات شما هدایت خواهد نمود.
لذا از هر راهی که بروید به محتوا خواهید رسید . آیا می خواهید بازاریابی در شبکه های اجتماعی را انجام دهید ؟ آیا قصد تبلیغات از طریق ایمیل مارکتینگ را دارید ؟ آیا سئو و بهینه سازی سایت هدف شماست؟ در هر صورت محتوا قلب تپنده ی تبلیغات شما خواهد بود.منبع:طراحی سایت در اصفهان سئو در اصفهان تبلیغ در گوگل خدمات سئو دیجیتال مارکتینگ |