آیا تلگرام برروی سئو سایت تاثیر میگذارد ؟ - قسمت اول - نسخه قابل چاپ +- Parsi Coders (http://parsicoders.com) +-- انجمن: Other sections (http://parsicoders.com/forumdisplay.php?fid=71) +--- انجمن: News (http://parsicoders.com/forumdisplay.php?fid=89) +--- موضوع: آیا تلگرام برروی سئو سایت تاثیر میگذارد ؟ - قسمت اول (/showthread.php?tid=6640) |
آیا تلگرام برروی سئو سایت تاثیر میگذارد ؟ - قسمت اول - maryammo - 01-08-2018 با همه گیر شدن شبکه های اجتماعی موبایلی ، خصوصا تلگرام در ایران بازی دیجیتال مارکتینگ را به طور کلی عوض کرده اند به طوریکه اگر در این شبکه ها فعالیتی نداشته باشید ، قطعا بازنده خواهید بود . در ادامه همراه باشید . بعد از طراحی سایت ، توجه به دیجیتال مارکتینگ و سئو میتواند ترافیک طبیعی را برای سایت به وجود بیاورد اما توجه خاص به شبکه های اجتماعی نیز میتواند تاثیر شگرفی برروی جذب کاربر و مشتری بگذارد . اما برای اینکه بعد از طراحی سایت در جذب کاربر از شبکه های اجتماعی موبایلی خصوصا تلگرام موفق باشیم ، چه کارهایی باید انجام دهیم ؟ برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ شبکه های اجتماعی بعد از طراحی سایت باید کارهای زیر را انجام دهیم : ۱- یک شکل:همه پست ها از لحاظ فرم و رنگ و شکل متن یکسان باشند. ۲- استفاده از تصاویر: تصویر جذاب تر از متن است. ۳- اندازه تصاویر: یک اندازه قراردادی استاندارد با سایز مربعی مانند ۶۴۰x۶۴۰ یا ۶۴۰x۴۸۰ یا هر سایز قراردادی دیگر ۴- نسبت تصاویر: رعایت نسبت قراردادی ۱:۱ یا ۴:۳ یا نسبت های استاندارد دیگر و رعایت همیشگی آن ۵- قالب تصاویر: استفاده از تصاویر با یک قالب گرافیکی یکسان ۶- حجم تصاویر: ارسال تصاویر کم حجم شده ۷- برندینگ تصاویر: استفاه از رنگ برند و حک کردن لوگو در تصویر ۸- متن کوتاه: حتما تصاویر یا نوشته ها با یک تیتر جذاب در زیر آن (و نه در پست بعدی) همراه شود. ۹- لینک سایت: حتما لینک سایت با یک خط، فاصله از تیتر و یک خط فاصله از خط آخر (برندینگ لاین) قرار گیرد. این خط های اضافه از خطای انگشت زدن اشتباهی کاربر جلوگیری می کند. ۱۰- اسم کانال در خط برندینگ: در آخر هر پست با یک خط فاصله از بالا و با علامت @ اسم کانال و یا بات تبلیغ شود. علامت @ باعث تبدیل شدن عنوان کانال یا ربات تلگرام به لینک می شود . ۱۱- نوشتن اسم ربات تلگرام: از آنجا که نام کانال همواره در بالای پست درج می شود می توان از خط آخر (برندینگ لاین) برای لینک به ربات تلگرام استفاده کرد. ۱۲- امضای یکسان: خط آخر یا امضای اثر باید در همه پیام ها یکسان باشد. ۱۴- لینک ویدیو: استفاده از لینک ویدیوی آپارات برای مخاطبین ایران یا Youtube برای مخاطبین خارجی ۱۵- ساعت ارسال: پست ها با توجه به آمار، بهترین زمان جذب مخاطب تعیین شده و در ساعات مشخص ارسال شود. مثلا ۱۲ ظهر و ۶ عصر ۱۶- تنها یک نقطه در خط آخر: در صورتی که آخرین خط با حروف فارسی شروع می شود لازم است بعد از آن در یک خط جدید یک نقطه اضافه شود. |