Parsi Coders
طراحی بنر پنل اس ام اس - نسخه قابل چاپ

+- Parsi Coders (http://parsicoders.com)
+-- انجمن: Other sections (http://parsicoders.com/forumdisplay.php?fid=71)
+--- انجمن: Advertise (http://parsicoders.com/forumdisplay.php?fid=98)
+--- موضوع: طراحی بنر پنل اس ام اس (/showthread.php?tid=5787)



طراحی بنر پنل اس ام اس - parvansec - 10-19-2017

طراحی بنر پنل اس ام اس



طراحی بنر پنل اس ام اس ، وقتی به سایت مشتریان محترم در زمینه فعالیت ارائه پنل اس ام اس به کاربران قبل از طراحی بنر مراجعه میکنیم ، به واقع دنبال آشنایی بیشتر با برند سفارش دهنده هستیم ، این نکته یک عامل اساسی برای ما قبل از شروع طراحی بنر تبلیغاتی است . چرا که پیش از انجام کار برای بهبود روند طرح مرور نکات و توضیحات سفارش دهنده + بررسی دقیق وب سایت برند که اصلی ترین آن ها مشاهده رنگ های استفاده شده در سایت ، تصاویری که توسط مدیران برند در وب سایت قرار گرفته و … که نشانگر خواسته های تبلیغ دهنده است بررسی می شود . که این موضوع کمک زیادی برای ایجاد یک بنر تبلیغاتی موفق و البته رضایت بخش برای تبلیغ دهنده را همراه خواهد داشت .



طراحی بنر پنل اس ام اس


در بنر پیامک برای معرفی خدمات شرکت ها و وب سایت ها به طور طبیعی از شعارهای تبلیغاتی مانند ( ارائه پنل اس ام اس ، پنل نمایندگی ، ارائه پنل رایگان اس ام اس ) و موارد این چنین زیاد مورد استفاده قرار میگیرد ، اما تا کنون چیزی طراحی بنر پنل اس ام اس را نسبت به بنر تور مسافرتی و بنر میزبانی وب متمایز کرده است چیزی نیست جز خلق کلماتی متفاوت تر ، که اغلب به پرداخت و متمرکز شدن تنها رو سه کلمه اشاره شده ، کلماتی را ترکیب و انتخاب میکنند که هر بنر اس ام اس را با بنر پیامکی دیگر متمایز میکنند .

بنر | طراحی بنر | طراحی بنر تبلیغاتی | طراحی لوگو | طراحی بروشور | طراحی کاتالوگ | طراحی کاور اهنگ  | کاتالوگ | طراحی کارت ویزیت  | لوگو | طراحی لوگو رایگان | قیمت طراحی لوگو | طراحی آرم شرکت | طراحی لوگو ارزان

چه افرادی مخاطب بنر پنل پیامکی هستند ؟


مخاطبانی که دنبال کننده ی این موضوع تبلیغاتی هستند بیشتر مشابه بنر میزبانی وب است و مناسب ترین مکان برای تبلیغاتشان سایت های دانلود نرم افزار ، وب سایت های مجله های تکنولوژی ، انجمن های تخصصی ( خصوصا طراحی و برنامه نویسی و … ) می باشد که وب سایت های هدفی هستند که تا به امروز برای بیشتر سرویس دهنده های پیامکی سودمند بوده است .