• 43 Vote(s) - 2.49 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اموزش فیلر گیری 206 tu3
#1
در این مقاله کامل ترین اموزش فیلر گیری 206 به همراه ویدئو عکس و توضیحات بصورت قدم به قدم اولین بار به زبان پارسی بصورت کامل ارائه دادم.
در این اموزش اینقدر با جزئیات اموزش فیلر گیری 206 رو دادم که بدون هیچ اشنای با مکانیک به راحتی یاد خواهید گرفت که چگونه خودتان فیلر ماشین خود رو بگیرید.
3 روز زحمت کشیدم تا این مقاله اماده شده تا جای هیچ گونه اشتباه  و سوالی برای شما نباشه !
متنی از مقاله فیلر گیری :

مقدمه:
متاسفانه دوستان اطلاع دارید بیشتر تعمیر کارانی که در خیابان ها میبینیم ادم های متبکر و اینکه به روش غیر حرفه ای اقدام به تعمیر و یا دستکاری خودروی شما میکنند ( در خیابان ها نه تنها در نمایندگی ها هم مشاهده میشود )
طی چندین بار مراجعه به فیلر گیری هر کس به روش خودش اتکا میکرد و یکی تعمیر کاران فیلر سوپاپ دود و هوا رو 20 میگرفت و خلاصه یکی دیگه 15 30 و هر کس به روش خودش اعتماد داشت ..
 
فیلر گیری یکی از مهمترين و ضروری ترین عملی است که تعمیر کار باید این عمل (فیلرزدن) را انجام دهد هر جسمی بر اثر حرارت منبسط شده و بر طول و قطر و حجمش افزوده می شود قطعاتی که در موتوربکار رفته اند در مقابل حرارت انبساط پیدا می کنند که در هنگام طراحی موتور با محاسبه این مقدار انبساط را بخوبی جبران می کنند یکی از سیستم های که انبساط در انها محسوس بوده و برای کار موتورتاثیر بسزایی دارد سیستم حرکت سوپاپ ها می باشد که کارخانه سازنده با توجه به جنس و حجم و ضریب انبساط قطعات مقداری فاصله بین انها در نظر گرفته است تا در هنگام انبساط این فاصله پر شود و کار بازو بسته شدن سوپاپ ها مختل نگردد در صورت عدم وجود این لقی قطعات در برابر گرما منبسط شده و چون میدان حرکتی در جهت طولی ندارند به هم فشار اورده باعث سائیدگی تاب برداشتن و خرابی قطعات می گردند مقدار این لقی توسط کارخانجات سازنده اندازه گیری و اعلام شده و آن را با فیلر اندازه و تنظیم می کنند.
در این مقاله دو روش فیلرگیری از دو منبع معتبر که یکسان هم  هست روش فیلر گیری رو اموزش میدم .
در روش اول فیلرگیری رو یکی از کاربران ایرانی اموزش دادن و در روش دوم خود پژو این روش رو اموزش داده
دو روش یکسان هستند ولی خوب من این دو روش فیلر گیری رو اموزش میدم.
 
تاثیر فیلر زدن :
شتاب بیشتر
حرارت کمتر موتور
رفع لرزش و کوپ کردن موتور
مصرف بنزین کمتر
(در صورتی که فیلر شما غیر استاندارد باشه , پس از فیلر زدن متوجه تغییرات ذکر شده میشوید. )
 
نکته : توجه کنید بیشتر خودروها فیلر زدنشون یکسان هست و فقط مقدار تیغه فیلر فرق دارد.
 
پس از هزینه های فراوان  به تعمیر کاران محترم اقدام به تست کردن و یاد گرفتن فیلر گیری  کردم در این مقاله جوری به ما اموزش خواهم داد که راحت فیلر گیری کنید.
 
فیلر خودروی 206 به مقدار 20-40 هست .
20 برای هوا (20  صدم میلیمتر )
40 برای دود (40  صدم میلیمتر )
 مقداری جز این غیر استاندارد هست !
 
ابزار مورد نیاز :
 
برای فیلر گیری شما نیاز به یک اچار فیلر دارید و همچنین یک اچار 10
 




ادامه اموزش فیلر گیری :

دانلود اموزش فیلرگیری 206 بصورت کامل ( مقاله به همراه تصاویر و توضیحات هست و به زبان پارسی و بصورت پی دی اف اماده گردیده شده است )


لینک دانلود :

http://uploadboy.com/vvinn2l84rta.html
وب سایت تحلیل ارز و دلار
http://tradingview.website
برای دریافت قیمت ها اخبار اقتصادی دلار و ارز حتما وارد کانال تلگرام شوید .
https://t.me/Tradegolds
  Reply
#2
دمت گرم عزیزم کارت عالی بود فقط یه مشکلی که هست توی نسخه ی پی دی افت
اونجا که سوپاپ دود و هوا رو مشخص میکنی
اشتباه کردی
که در ادامه دوباره درستش کردی و همین باعث شد کلا گیج بشم که الان سوپاپای بالایی دودن یا هوان و اینقدر گشتم تا فهمیدم سوپاپای بالایی هوان
  Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)