08-01-2017، 05:00 PM
در این روزها به دلیل رقابتی بودن بازار کسب و کار، تولیدکننده گان در عرصه تجارت برای عرضه و نمایش تولیدات و فرآورده های خود،به سمت زینت بخشیدن به تولیداتشان برای جذب مشتری بیشتر و نیز نشان دادن توانمندی ها و پتانسیل های واقعی خود در عرصه تولید و ساخت و ساز، روی آورده اند . این امر توسط کارشناسان غرفه سازی در نمایشگاه ها به صورت تیمی صورت می گیرد.
تیم طراحی آمیتیس که تمامی مراحل طراحی یک غرفه به همراه تجهیزات را بر عهده دارد، با ابتکار عمل و پتانسیل بالا درصدد است تا محیط عرضه تولیدات را با ابتکارت خاص خود به گونه ای طرح ریزی نمایند تا علاوه بر نشان دادن کیفیت واقعی کالا، موجب تاثیر بر تصمیم گیری بازدیدکنندگان و جلب توجه آنان شود که به تبع این امر راه برای توسعه بازار کسب کار باز می شود.
تجهیزات نمایشگاهی که یکی از ابزارهای لازم در جهت توسعه این امر صورت میگیرد کار را سهولت بخشید و تیم طراح غرفههای نمایشگاهی را در این امر یاری می رساند. در هر نمایشگاهی بخش های متفاوتی وجود دارد که طراحان با توجه به نیازهای مشتریان به این امر می پردازند از جمله این موارد که تیم طراح به تجهیزات غرفه سازی می بایست ملزومات کافی را داشته باشد ؛منبع : اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی
1. فضای نمایش کالا
2. فضای بخش اطلاع رسانی
3. فضای مشاوره و مذاکره
4. فضای نمایشهای به صورت تصویری
5. فضای مبلمان اداری
6. فضای انبار یا لوازم اضافی
7. فضای سرگرمی
این فضاها که در هر نمایشگاهی جزء تفکیک ناپذیر است می بایست به گونه ای طراحی شود که دارای مجموعه ای ویژگی ها و خصلت ها باشد از جمله مواردی که طراحان غرفه باید به آن توجه داشته باشند؛
• تکراری نبودن فضا با فضاها قبلی
• شیوه ای نوین در طراحی
• استفاده از رنگ ها متفاوت برای جلب توجه بازدیدکنندگان
• استفاده از تجهیزات با دوام
تیم طراحی آمیتیس که تمامی مراحل طراحی یک غرفه به همراه تجهیزات را بر عهده دارد، با ابتکار عمل و پتانسیل بالا درصدد است تا محیط عرضه تولیدات را با ابتکارت خاص خود به گونه ای طرح ریزی نمایند تا علاوه بر نشان دادن کیفیت واقعی کالا، موجب تاثیر بر تصمیم گیری بازدیدکنندگان و جلب توجه آنان شود که به تبع این امر راه برای توسعه بازار کسب کار باز می شود.
تجهیزات نمایشگاهی که یکی از ابزارهای لازم در جهت توسعه این امر صورت میگیرد کار را سهولت بخشید و تیم طراح غرفههای نمایشگاهی را در این امر یاری می رساند. در هر نمایشگاهی بخش های متفاوتی وجود دارد که طراحان با توجه به نیازهای مشتریان به این امر می پردازند از جمله این موارد که تیم طراح به تجهیزات غرفه سازی می بایست ملزومات کافی را داشته باشد ؛منبع : اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی
1. فضای نمایش کالا
2. فضای بخش اطلاع رسانی
3. فضای مشاوره و مذاکره
4. فضای نمایشهای به صورت تصویری
5. فضای مبلمان اداری
6. فضای انبار یا لوازم اضافی
7. فضای سرگرمی
این فضاها که در هر نمایشگاهی جزء تفکیک ناپذیر است می بایست به گونه ای طراحی شود که دارای مجموعه ای ویژگی ها و خصلت ها باشد از جمله مواردی که طراحان غرفه باید به آن توجه داشته باشند؛
• تکراری نبودن فضا با فضاها قبلی
• شیوه ای نوین در طراحی
• استفاده از رنگ ها متفاوت برای جلب توجه بازدیدکنندگان
• استفاده از تجهیزات با دوام